Ik wil een abonnement aanvragen/aanpassen, wanneer kan dit?

Bent u nog geen klant bij Kabelnoord en wilt u een abonnement aanvragen? Bekijk het productenaanbod van Kabelnoord en kijk welk abonnement het beste bij u past. Indien u nog een lopend contract heeft bij uw huidige provider, dient u dat eerst af te ronden. Een maand voordat uw contract afloopt kunt u overstappen naar het voordelige aanbod van Kabelnoord (mits uw woning is voorzien van een glasvezelaansluiting van Kabelnoord). Wilt u hulp bij uw overstap van uw huidige provider naar Kabelnoord? Neem contact met ons op via telefoonnummer 0519-701 701, optie 4 glasvezel.

Wilt u uw huidige Kabelnoord-abonnement wijzigen? Het wijzigen van uw huidige Kabelnoord-abonnement kan door middel van het wijzigingsformulier. Kabelnoord hanteert bij alle abonnementen een opzegtermijn van 1 maand. Indien de opzegtermijn langer of korter is, zoals bij sommige acties, dan vermelden we dat bij de actievoorwaarden. U ontvangt bericht van Kabelnoord zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd.